قوانین و مقررات

قوانین و مقررات عضویت در باشگاه ایرانیان

اعضا باشگاه باید موارد ارائه شده در بخش قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه نموده و سپس اقدام به عضویت نمایند .عضویت در سایت به منزله قبول شرایط ذیل و تمامی قوانین و مقررات باشگاه می باشد و مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت قوانین مذکور باشد به عهده اعضا است و اعضا حق هرگونه ادعا علیه باشگاه را از خود سلب می نمایند .
اعضای باشگاه ،فقط اشخاص حقیقی می باشند که باید شماره موبایل وآدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اطلاعات اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص عضو شده است.ازاین رو تمامی اعضادر ثبت اطلاعات خود زمان عضویت دقت لازم را به کار گیرند و درصورت نیاز به ویرایش ، اقدامات لازم را انجام دهند تا امکان استفاده از خدمات باشگاه را به صورت امن و مطمئن داشته باشند.

حق عضویت سالانه اعضای در سایت باشگاه ایرانیان 50،000 تومان می باشد .

اعضا پس ازاتمام مراحل عضویت و تایید واریز وجه توسط باشگاه ، حق استفاده از خدمات باشگاه ایرانیان را دارند.

خدمات باشگاه ایرانیان  تنها با ارائه پرینت معرفی نامه که مهر و امضا همراه است قابل ارائه به مراکز می باشد .

در صورت اتمام اعتبارمعرفی نامه، اعضا با پرداخت مجدد حق عضویت می توانند معرفی نامه های خود را بروزرسانی کنند.

در صورت استفاده از خدمات که به صورت اقساط ارائه می شود ، اعضا موظف به ارائه ضمانت نامه و دیگر موارد درخواستی خدمت دهنده می باشند و باشگاه ایرانیان هیچ مسئولیتی را در این زمینه به عهده ندارد .

شرکای تجاری و خدمت دهنده خود موظف به اعتبار سنجی موارد درخواستی و ضمانت نامه است و شرکت هیچ مسئولیتی را در زمینه عدم پرداخت اعضا به عهده ندارد .

شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال کیفیت، کمیت و شرایط کالای فروخته شده ندارد.

نام چاپ شده روی معرفی نامه ، نامی است که اعضا در زمان عضویت به باشگاه ارائه داده اند. بنابراین باشگاه در خصوص هرگونه مغایرت نام با هویت واقعی اعضا مسئولیتی ندارد و درصورت بروز هرگونه مغایرت، اعضا حق استفاده از معرفی نامه خود را نخواهند داشت.